No one


Kväller!     Jag kan säga att det kommer bli tufft att orka sova i natt. Jag vaknade klockan två idag, och kunde säkert sova mycket, mycket längre. Det tar på krafterna att ligga på topp, fixar inte detta med för långa nätter alltså. Hade iaf en skapligt rolig kväll igår. Vi började kvällen hemma hos mig för att senare rulla mot Sunne. Var där ganska sent? Kanske. Gick runt och prata med folk, bättrade på skavsåren och fortsatte mot bilen. Det börja regna och då tappade jag faktiskt suget.

Va i torsby runt halv tre i natt kanske, tidigaste kvällen på länge. Stannade till vid quickly och sen va det sängen. Usch va trött jag va, fötterna värkte och sminket satt på hakan typ.
Orkade inte ens gå ut och hämta min sko som tyvärr blev kvar i bilen, så I fick ta med den hem till sig ist. Därför har jag nu enbart en sko nästa gång det blir utgång. Haha!
Hoppas ni andra haft en rolig helg!


Bloggen är under ombyggnad, så det kanske kan se lite kul ut..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback