Never say never!

Allt började så bra! Vaknade pigg och allert, duscha och sjöng. Halva dagen va kanon, sen vände allt på en grisblink och kvällen är förstörd. Varför?
Ibland kan man verkligen fråga sig varför alla varför ska va så bra. Man ska veta och inte fråga om sitt egna liv, man borde ju ändå veta bäst. Men ibland slinker just ordet varför in och det hatar jag, för oftast finns inget svar att få. Man får helt enkelt nöja sig med situationen och trampa vidare.
Livet är bra orättvist, kanske det har sina fördelar, vad vet jag? Vad vet du?
Man föddes inte med någon bruksanvisning på livet, så alla gör misstag men vissa kanske inte lär sig av dom. Jag vet att jag har lärt av mina.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback