En på miljonen.

Lysande! Ändrat mina egna rutiner som ett litet barn, somnar långt in på morgonen och går upp lika fort som jag lagt mig. Inte så illa pinkat. Vet inte när jag sov underbart skönt sist! Förvisso har jag fruktansvärt ont i ena örat, och i magen så det är inte konstigt. Och kroppen kliar värre än isolering. Kanske skulle gå iväg och göra ett allergitest efter att ha halvt kliat ihjäl mig i vinter. Jag är torr som fnöske!
Påsk? Ja det är äntligen över, jag blir vilsen i huvudet av alla röda dagar förstår ni. Har inte direkt firat påsk på fyllevis som alla andra men ändå minns jag inte allt. Tappat någon hjärncell med åren kanske, haha. Fruktansvärt kul var det iaf.
Har kommit på mig själv idag flera gånger med att tänka tankar som inte ska tänkas. Krångligt va? Jo men så är det, ni vet sådana tankar som man inte ens skulle ha för det är nästan skamligt. Men jag ler av tanken, jag mår bra och det ger mig viljan att lyckats med något som är omöjligt. Det är som jag säger, hjärnan är i obalans, hoppas den landar snart och sammarbetar med resten av mig och min kropp. Ha d bra! Go natt.





En kall morgon. Tidig vår. Vatten som forsar. Vågor som slår.
Så förbjudet, men så svårt att motstå. Obegripligt och osannolikt.
Upprymdhet. Det är här det börjar. Spänning som aldrig upphör.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback