Somliga tror på tomten..

Lördag! Har haft en rätt skaplig sådan hittils faktiskt. Vaknade halv åtta och fundera på vad jag skulle göra uppe så tidigt, INGET så jag gick och la mig igen. Blev väckt av att mobilen surrade argare än någonsin, kollade vad det va för väder och drog på mig kläder. Åkte en sväng till M & P, sen i ilfart till de gamla rotboet för att städa ur allt damm. Tog väl sisådär 3,5-4:a timmar att få allt skinande rent. Men gud så skönt att det är klart.
Kanske skulle nämna några rader om kvällen igår, som visade sig bli fruktansvärt rolig. Slutade jobbet halv tio, skyndade som aldrig förr att göra mig klar och sprang nästan bort till syrran för att förfesta. Fatta att det kändes konstigt att sitta en fredag kväll och dricka cider. Hör inte längre till min vardag!
Hon bjöd på några äckliga groggar (mättad drink) som satte sig där dom skulle ganska direkt. Vet inte vad klockan var när vi kom iväg till hörnet. Väl där inne va det ganska lagomt med folk, man kunde röra sig utan att bli trampad på iaf. Resten av kvällen låter jag va osagt, roligt var det, och det är väl ändå det som spelar roll. Så jag tackar er brudar och boys som gjorde kvällen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback