Oh mama!

Tillbaka! Fan vilket fint väder vi har alltså, det blir ju inte ett dugg gjort idag. Har inte så mycket som rört en kartong än idag, fast jag kanske borde. Tror även att jag har bränt mig lite i ansiktet, känns som att inte skinnet räcker till riktigt ordentligt runt kinder och mun. Och fräknarna blir bara fler och fler.
Händer i veckan? En massa faktiskt, ska försöka peta in ett besök i K-stad för bio har jag tänkt, få klart gamla + nya lägenheten, kratta och dona ute, ringa en massa samtal, sitta ute i solen och framförallt så ska jag sova ut riktigt ordentligt. Har precis börjat att repa mig efter påskhelgen och huvudvärken som jag haft i fem dar har också släppt, äntligen!

Kommer förresten att bli ganska dåligt med inlägg en vecka framöver skulle jag tro. Tar ett tag innan bredbandet blir inkopplat, så ni får nöja er med det som dyker upp, om det nu gör det vill säga..
Ha en trevlig dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback