Liten hemlighet..

Har precis kollat igenom alla bilder som blev tagna under sommarn för att sen lägga in dom på skivor, lite onödigt att ha flera tusen bilder på datorn om den skulle ge upp! Det finns ett kort som blev taget i sommar som jag verkligen älskar, så jävla fint, om inte så är iaf killen på bilden otroligt snygg.
Men som sagt det snygga avgör inte hur man är på insidan och hur pålitlig personen i fråga är. Det är lite synd att det blev som det blev, men det kanske aldrig va menat nåt annat än att det skulle bli kaos av det hela. Hade iaf kul så länge det varade, och det är något som får mej att le när jag tänker på det.
Jag har mina böter och Per Bergström som alla andra hatar att tacka för att jag fick se och lära känna denna underbart snygga människa under sommarn. Och därför kan jag leva med att det kostade mej 1500kr för att få se dej, och ja jag föll pladask.  Haha..
Men oturen förföljer mej stadigt, så det är bara att räta på sej sätta blicken högt och gå vidare.

Idag har det var en helt otroligt tråkig dag, ont i huvudet så jag trodde ärligt jag höll på att få hjärnblödning eller nåt. Tog mej en alvedon och hoppades på att det skulle gå över, tror ni det gjorte det? NEJ! Har även fått lite tips på hur jag ska göra för att orka somna i tid, ta 2 alvedon lägga mej och slappna av och sen kan man ju alltid hoppas på att jag somnar.
Förövrig under dagen har det inte hänt speciell mycket, fått en smaskig tonfisksallad och hjälpt pappa att handla lite. Nej detta får va allt för idag om jag inte kommer på något senare....

Go natt? / Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback