Onödigt vetande!

Go kväll! Har precis landat i soffan inför Lyxfällan, och nej jag tycker inte ens att det är bra. Har vart ute och sprungit intervaller med Andreas, sug på den ni. Jobbigt så inni helvete och bena ville knappt bära mej sista biten hem, men jag lyckades och trappan hade jag önskat inte fanns när ja kom innanför dörren.
Vilade en kort sekund, hoppa i bilen på jakt efter en tidning åt mamma och snus till Ida. Hittade det jag sökte till slut efter letande i varenda affär som va öppen.
Drog till getberget med grejerna och Pappa skjutsa sen hem mej. Det var på så vis jag hamna här i min äckligt obekväma soffa som snart borde bytas ut mot en fluffig och underbart bekväm soffa.

Annars har det inte hänt mycket idag, höll på att få spunk i början av dagen i brist på saker att göra. Men egentligen finns de hur mycket som helst att sysselsätta sig med. Har iaf städat balkongen, fått bort de fula blommorna och alla fimpar (inte jag) Har inte lärt mej att röka än. Har försökt med det funkar inte. haha!
Hmm, har jag någon annan onödig skit ni skulle behöva veta? Jo tatueringen är färdig läkt och alla skorpor har försvunnit, kliar så jag skulle kunna gå åt, men det är sånt man får räkna med.
Och vill ni veta en onödig sak till? Ja det förstår ja att ni vill, jag har fan inte ens kammat håret idag kom ja på! Usch va slorig jag är, nu sjunker jag i era ögon igen.. Hoppsan!
Nej badet nästa, kanske slänger in ett inlägg i morgon om jag hinner,orkar och har lust!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback