Motgräs och ballhugg!

Ännu en dag har passerat, och den har inte vart med händelserik än någon annan dag. Började iaf dagen med en gångtur till stjerne, vilket resulterade i skavsår på båda fötterna. Jävla skit skor! Köpte en cola på vägen, jag som skulle va så nyttig! ni ser hur det går. Åkte till getberget en liten stund, pappa kom hem och vi åkte och hämta Linas bil på volvo, å såklart lyckades väl JAG få glas i fingrarna! Men det är väl så när man inte kan låta bli att röra på allt som finns.  Drog runt en sväng och sen tillbaka till getberget.
Ungefär så har min dag sett ut, handlat och lite annat skit men det va inte så noga.

Tog även en promenad nu i kvällningen, kändes skönt i skavsåren om inte annat för mitt huvud. Det är så otroligt tungt just nu, det finns liksom inte något stopp i tänket. Funderar och funderar men kommer inte fram till något vettigt, som vanligt med andra ord! Men jag stör mej fortfarande grymt mycket på att det ska va mitt fel, jag fattar inte hur det funkar och går ihop, men men.. Det är inte jag som biter i det sura äpplet iaf. Jag har rent mjöl i påsen.
Diskuterade lite i går fram och tillbaka med Mamma och Pappa för att få lite rådgivning, och jag har nästan bara nästan bestämt mej för att det bästa vore att flytta lite på sej. Ska iaf söka lite jobb, och nappar det så flyttar jag och mitt lass med skrot. Det finns inget som binder mej kvar här, jag kan lika gärna börja om på nytt och hoppas att det blir bättre. För jag har ju redan lyckats bli bränd på samma sätt två gånger nu, och jag vill inte mer. Tänkt om man kunde köpa ett nytt liv på loppis, det önskade jag ibland.
Men ändå inte kanke, livet jag lever och det jag har fått upplevt är ju ändå en stor del av det som gjort mej till den jag är idag. Och jag trivs bra med mej själv för tillfället iaf.

Nej fotbad nästa och en mysig film, god natt på er!
/ Elin



Stoppa tåget och låt mej kliva av!
Dåtid, nutid eller framtid, det är frågan?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback