Skit..

okej, jag kan lika gärna ladda inför en ny natt med noll sömn. Jag blir så trött, jag fattar inte hur i hela helvete jag orkar va vaken dygnet runt å aldrig va trött när jag väl ska sova. Jag har verkligen försökt med allt, ingen mat godis eller cola före sängen, tränat under kvällen för att bli slö i kroppen, varvat ner med både böcker och tv, stängt av allt och bara lagt mej för att kolla i taket, härjat som fan en hel dag.. O ja ni ser ju resultatet, inget funkar! Kanske ni har något tips?
Men om jag satsar på att va vaken hela natten och hela dagen i morgon borde jag ju iaf va trött till slut.

nä, blir att kolla sjukhuset på webben, kanske kan se resterande av alla avsnitt som är kvar..
God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback