Verkligheten skrämmer mig..

Go kväll! Jag måste tyvärr börja hela inlägget med att klaga, faaaan vilken jävla idiot till granne jag har! Och därför ska jag i morgon låna mej ett singstar och sjunga heeeela natten bara för att han sitter sär och gapar med sin jävla gitarr jävel. Gud va det där kändes skönt! Jag hatar honom.. Någon som vet något ledigt boende?
Min dag idag började i tvätt stugan efter tolv timmars sömn, underbart! Fixade och donade lite inne eftersom det är en enorm väntan på att tvätt och torkning ska bli klar. Lagade lite smarrig mat, plockade in den sista maskinen och vandrade över till syrran. Där har vi rensat ett helt rum fullt av skrot, okej allt va inte det men nästan allt. Och fy fan innan vi hitta golvet. Men nu är det synligt och sängen har fått sin plats, så som mycket annat även har fått!  Som tack bjöd hon på kladdkaka, den va riktigt god!

Jag tror inte att jag bloggade nåt igår, och kommer dessvärre inte skriva något om just den dagen heller. För den var ett rent helvete! jag är sårad,sårad, SÅRAD! Hur fan kunde du? Kvällskvisten bjöd på en helt underbar ridtur som var det bästa som kunde ha hänt mej vid just det tillfället. Och som det brukar va så kan man inte riktigt avgöra vart det gör som mest ont dagen efter, rumpan, fötter, ben, mage, ja listan kan göras lång. Kande mej iaf väldigt mörbultad i morse när jag vakna.
Nej det får nog va allt för idag, ska upp halv 6 till morgonen så jag behöver nog all sömn jag kan få..
God natt på er!




Sonja Alden- Jag vet att du kan höra mej
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback