Lördag

Har precis ätit lite mat, städat och duschat! Inte så illa pinkat för att va mej. Brukar va otroligt seg långt in på dagen innan jag kommer igång med något. Men nu är det gjort, bara disken kvar.
Resterande av alla folk jag känner är iväg på folkrace idag, men helg i mitt fall betyder jobb. Kommer nog inte hinna uppdatera något i kväll, slutar kvart över nio och drar sen hem för att göra mej klar för annat. Och egentligen spelar det ingen roll heller för jag har bloggtorka som jag skrev igår. Vet inte vad jag ska skriva, blir bara en massa meningar som inte ens hänger ihop.
Nej ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag ha!





Mitt hjärta i din hand - Jan Johansen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback