?

Ja nu är jag inne i dessa eviga plågonätter igen, trodde jag skulle lyckas att vända på dygnet. Men som ni ser går det inte vidare bra! Min dag för övrigt har vart riktigt tråkig, inte hänt ett dugg och jag har i princip inte lämnat mitt bo på hela dagen. Va ute och gick en sväng i Oleby förut, eller rättare sagt jag stack i från skiten. Jag orkade helt enkelt inte, va inte alls klädd för att gå överhuvudtaget. Flippflopps, jeans,tunn tröja och skinnjacka. Och spöregn på det, men det va behövligt!
Gick direkt till syrran för att prata lite, blev en sväng till toria och lite kvälls fika.  Jag plågas lika mycket med henne som jag plågas med mej själv för tillfället. Men det går snart över hoppas jag!
Nu blickar vi mot helgen och hoppas på att den bjuder på något bra...

God natt/ morgon för endel kanske..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback