Rensa ur/in med nytt

Jag kan säga att natten var FÖRJÄVLIG, somnade halv sju i morse. Hade t.o.m med blivit ljust ute. Jag hatar alla dessa nätter, speciellt nu när det ska va så förbannat tungt dagvis också. Varför kunde inte allt bara ha haft en annan utväg, eller vad som helst bara inte så här. Det är tungt jävlar att sändigt gå och plågas av detta, det tär på hela mej för guds skull. Jag kan inte direkt säga att jag mår dåligt av det, är som sagt mer plågsamt, för det finns så fruktansvärt många frågor utan svar.

Har även haft bedrövligt ont i magen i natt, och det har inte riktigt släppt än känner jag. Men hoppas innerligt att det är över i morgon för jag vill ut och springa, rensa huvudet och samla ny kraft. Om inte annan ska jag äta en fet pizza, det va länge sen nu. Hur har min dag vart annars idag då, ganska trög efter helgens bestyr om jag ska va ärlig. Trött som en padda och rastlös i bott, men jag har egentligen ett helt bo att ta tag i, orkar bara inte för tillfället. Nej detta blev allt ett tungt och tråkigt inlägg, men det skiter jag fullständigt i för det är så jag känner mej.

Nej ska ta nya tag i morgon, nu väntar soffan på mej. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback