Yes box!

Jag är lika kluven som veden hemma hos Mamma och Pappa. Jag vet inte vad jag vill eller hur jag ska göra. Ska man satsa full ut eller bara skita i det? Det är ju frågan de. Om man ändå vore tankeläsare i vissa situationer.

Har tvättat en massa maskiner och putsat fönster idag, ganska rogivande. Har jag bara golvet kvar i morgon, kanske lite disk också men det är ju inget som stör speciellt mycket.
Måste även ut och springa en runda, får se om jag får med mej Andreas ut. Vågen tickar fortfarande upp,upp och åter upp. Jag va lycklig att jag gick upp ett par kilo, men det måste ju ändå finnas ett stopp. Och finns det inte det får man väl träna bort skiten då. Men jag skulle verkligen behöva lite sällskap, är så fruktansvärt tråkigt att va ute och ränna helt ensam, man får ingen motivation, eller iaf inte på samma vis som om man skulle va två som peppar varandra.

Ja just det ja, jag skulle ju uppdatera lite om den helt fantastiska helgen. Fredan va chaufförsjobbet mitt såklart, för jag jobbade lördag förmiddag. Totalt dött i torsby som vanligt, så vi drog till Clas. Där va det riktigt roligt, härja rätt skapligt. Va hemma runt halv fyra på morgonen.
Lördag, jobbet mellan elva och fyra, hem och sov en timme. Vakna och va lika trött, hade ingen som helst lust att gå ut. Duscha och gjorde mej klar för en kväll som senare skulle visa sej bli helt kanon. Johan kom med öl, seg drucket jävlar. Då höll jag på att tappa gnistan alltså.
Drog till de andra och sen vidare till selma. Skit roligt, har inte vart så roligt på länge. Gick ut när det stängde, drog ett par varv i sunne för att senare köra efterfest. Jag tror jag va hemma runt halv fem eller nåt.
Söndag trög dag, jobbet mellan tre och åtta. Trodde ärligt jag skulle göra över med mej själv denna helg. Men den va KANON! Och det kan jag nog tacka J & M för. Tummen upp för er!

Kanske skulle försöka sova, meeen som vanligt somnar jag väl runt två, tre kanske ännu senare. God natt, å ha en trevlig kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback