Tisdag

Började dagen i badhuset med Emil,Ronja och Ida. Var där i ett par timmar och jag var nog tröttast av oss alla, inte lätt att hänga på i deras tempo. Tog en fika och drog oss hem över. Då blev det mat och Pippi Långstrump för hela slanten. Kan nog snart filmerna utantill.
Har inte hunnit med så där jätte mycket idag om jag säger så, Ida bakar bullarna själv. Har beställt en påse så vi får se om jag kan få en sen kanske. Smaskens!

Händer i morgon? Jo då ska det bakas pepparkakor, lite tidigt kanske men va gör man inte för att sysselsätta oss för en stund, kanske kan bli riktigt roligt. För jag är kass på att steka dom.
Nej det va allt ett tråkigt inlägg, men jag har inget bättre att komma med faktiskt. Orkar inte berätta allt i detalj. Hoppas ni också haft en bra dag!







Tack för ditt bidrag! Väldigt fint måste jag säga.

2009-10-14 // 00:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback