Söndag

Har vart dålig uppdatering den här helgen, och slutet på veckan kanske jag också ska säga. Har haft fullt upp och försökt vända på dygnet mina damer och herrar. Tror ni jag lyckas? Kanske.
Torsdag jobbade jag iaf, trött som ett as men det gick fina fisken med enbart fyra timmars sömn. Tror jag kom i säng innan halv elva, och sov som en stock ända till morgonen. Och när jag säger stock så menar jag det verkligen, för jag höll på att försova mej, efter ca 16 missade samtal och 10 minuters ringning på dörrklockan lyckades dom få liv i mej. Klockan var då kvart i tio, jag skulle va på jobbet tio. BRÅTTOM!
Den dagen gick allt bara fel om jag får säga mitt.

Igår hjälpte jag Ida att göra smet till smörgåstårtorna, tröttnade efter den tredje. Drog iväg till sunne på kvällen, roligt jävlar. Efter lite halv rutten 90tals musik och ett par cider senare var jag i god form för att inta sängläge, jag var otroligt trött och somnade nästan innan huvudet va på kudden.
Vaknade idag lagom fin med smink överallt och ett hår som stod åt alla håll, ringde mamma och åkte dit för att slänga ihop min mini tårta. Åkte till Ambjörby för att fira Maria, där bjöds det på tårta så jag har inte orkat smaka på min än.
Va in i Stöllet och hämtade badkläder för jag har lovat Emil och Ronja att vi ska bada på tisdag. Sen bar det faktiskt hem över. Eller hem å hem.
Nej jag orkar inte mer, detta får duga.

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback