Kaffe ger dej vingar?

Jag måste berätta en sak, ni kanske inte tycker det är så roligt, men jag som såg det gapskrattar när jag tänker på det. Pappa,Ida och jag skulle åka till jouren igår, Ida skulle såklart skynda sej trodde hon och gjorde världens vurpa, jag skratta så jag kunde ha dött. Sen kommer vi in i garaget, Jag och pappa alltså, ida låg ju ute på marken och sprattla, tror ni inte på fan än att pappa också stod på näsan då. Skratta jag ännu mer. Men ni ska inte tro att allt det roliga tog slut där inte, för när vi kom inte jouren ser jag att det hänger löv ut byxlinningen på ida, jag orka ta mej fan inte hålla mej då heller, och världens köttsår hade hon i handen till råga på allt.
Haha, vilken syn.

Idag har det hänt grejer gott folk, spindelmannen kom hem till mej strax efter klockan tio i morse. Jag va supertrött men kom upp runt kvart över nio. Äntligen lyckats vända på dygnet. Jag och lillen kollade på hitta nemo och gjorde oss klara för en tripp ner till torsby. När jag fixa håret skulle ju han också ha det fixat, det blev en tuppkam. Efter många om och men så gick vi ner, in och handla lite och kollade i leksaksäffären. Han skulle till mamma för jag började jobbet klockan två. Köpte korv och mos och stoppa i honom och lämade sedan lillen där han skulle va. Jag måste säga att han va duktig, för han gick hela vägen utan att klaga nåt större.
Och som sagt började jag jobba klockan två och slutade halv tio, så ja jag har vart hurtig idag med.
Hur ser morgondagen ut? INGEN SOVMORGON. Ska följa med och hämta bilen i ekshärad för ida ska till Karlstad med A och E och dom skulle väl åka runt elva eller nåt. Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på, jag tänker inte planera in någoy speciellt iaf.
Hoppas ni haft en trevlig dag, för det har jag haft! Och förresten blev sömnen lika underbar som jag hade hoppats på.

God natt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback