Helt otroligt!

Okej, som ni ser är jag vaken och klockan är halv 4 snart. Kan ju meddela att jag somnade redan klockan kvart i tio men blev väckt av den förbannade telefonen. Tror ni jag lyckades somna om eller? Brukar aldrig ens höra den jäveln när jag slumrat in i min djupa dvala. Att ett meddelande kan tränga så djupt in i örat och väcka mej är helt ofattbart när inte ens väckarklockan får mej att vakna till liv på morgonen.
Nu tänker ni säkert -Hon får skylla sej själv när hon har den på. Men jag slår aldrig av den om det inte tar slut på stöm vill säga, brukar ju iof ha på ljudlös, men jag hatar mej själv för att jag hade glömt bort det just idag.

Hoppas att alla ni andra ligger och sover förjävla skönt nu, jag avundas er!
Bjuder på lite fina toner, och lägger mej sen för att stirra i taket tills ögonen blöder!
Go natt..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback