Frostiga höst!

Det börjar bli riktigt kallt ute fram mot kvällen, okej dagen kanske inte är så fruktansvärt varm den heller men det är ju inte minusgrader iaf. Jag har fortfarande inte stängt mitt fönster till sovrummet så det är nästan rimfrost i näsan när jag går upp, men man sover så mycket bättre om det är kallt. Om man nu kan sova.

Klev upp och gjorde mej i ordning idag, skulle följa med E en sväng. Men jag tänker inte berätta när jag klev upp. Iaf, jag gick ut och stängde dörren som vanligt, och tror ni inte på fan att dom har målat dörren då. kletig och händerna fulla i färg. Nu hatar jag Torsbybostäder ännu mer. Och vet ni, jag kom inte ihåg att dom hade målat när jag skulle stänga den nästa gång jag gick ut heller, så typiskt mej.

Hoppsan hoppsan, uppdatear sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback