[...]

go kväll! Har äntligen hittat hem kan jag ju säga, lämade boet i natt vid en väldigt sen tidpunkt, det kunde nästan ha vart morgon. Blåsigt och kallt är just vad det har varit idag, höll på att blåsa bort när jag skulle hämta posten. Nästan inga löv kvar på träden heller, burr snart vinter.
Annars har det inte hänt speciellt mycket idag, skrattat gott åt Ida och Lina, jävla stollar. Ska lägga upp filmerna vid ett annat tillfälle så ni får se vad jag menar.

Jag kommer verkligen inte på nåt att berätta för er idag, det finns inget, jag känner inget, men andra ord är det tomt. Så tomt som det någonsin kommer att kunna bli.
Har ett nio timmarspass att se fram emot i morgon, så ha en trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback