Hoppsan.

Såg att det vart ganska dött ett tag här, skärpning kanske? Jag har haft fullt upp sen i söndas och har inte riktigt orkat med att blogga. Vi kan göra så här för att få allt i rätt ordning.

Måndag: Pysslade jag lite hemma, satte ljung ute på balkongen och hämtade mossa för att fylla upp lite med. Blev rätt bra, men har en del kvar att fixa till. Köpte även en pumpa och skar ut ett ansikte på den, äckligt som fan att stoppa händerna ner i den, kommer jag nog inte att göra om. Men klart blev det, sparade fröna som va i och rostade, jätte gott.

Tisdag: Tog mej en liten sovmorgon, hur underbart som helst. Har strikta regler på mej själv, vilket innebär att jag ska upp tidigt på morgonen. Åkte sedan hem till syrran och fördrev lite tid. E kom runt halv två tror jag, drog iväg till skidtunneln och åkte skidor. Skoj som bara den, inte ett enda ben som blev brutet heller. E var riktigt nära att sopa sej i, skojar inte om jag säger att näsan va 3cm från marken. Efter ca en timme gav vi upp och åkte för att handla nåt gott till mat. Slängde i oss den och vila ett tag för att sedan dra iväg och göra ett en timmars pass till. Trodde jag skulle få enorm träningsvärk, men icke heller.
Hyrde två filmer som vi kolla på i natt, en bra och den andra skit kass. Kom i säng runt tre skulle jag tro.

Idag: Uppe och hoppade runt tio, super trött! Åkte Till Charlottenberg och kollade i lite affärer, hittade en del faktiskt. Runt fyra va vi nog på väg hem, hämtade ungarna på dagis och skjutsade två grabbar till sunne, va hemma igen runt halv sju kanske? Ingen aning faktiskt. Har slängt i mej lite mat och duschat, å som ni ser sitter jag nu här. Ska snart hoppa ner i sängen och sova för jag har ingen sovmorgon direkt.

Så god natt på er!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback