Kallt..

Jag skulle kunna sitta här och svära ve & fasa idag med men det orkar jag inte. I alla fall inte nu för stunden. Har haft en ganska bra dag trots allt, kan inte klaga iaf. Glömde bort en ganska viktig sak som jag verkligen skulle ha behövt gjort idag, men jag får hoppas att det passar vid ett bättre tillfälle.
Det pirrar i magen, jag vet inte om det är av lycka eller oro för det som komma skall, kanske är en salig blandning av allt, har även mått lite halvt dåligt nu i kvällningen. Så typiskt.

I morgon är det fredag, vilket innebär helg, I love it! Ska iväg och käka Thai mat (stavning?) i morgon kväll, jag vet inte om jag är så sugen på det med har man blivit med lurad så har man, kanske är jätte gott. Vem vet. Resten av helgen får vi se vad den bjuder på, känner inte för att planera in något speciellt faktiskt.

Nej dags för sängen, upp och hoppa tidigt i morgon..
God natt.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback