Något i den stilen..

Onödigt vetande kanske vore nåt. Mitt förra inlägg va även mitt tvåhundrade inlägg, hur fan har jag lyckats skrapa ihop det. Tycker bloggen är ganska tom om man jämnför med en del andra. Ni har alltså fått tvåhunda inlägg ur mitt liv, tankar och allt annat runt om krig. Hoppas ni fått någon smaskig detalj ni kan rota er ner i och göra en big deal av, kanske helst ända lite på historien så det låter bättre, och absolut inte sanningsenligt och absolut det motsatta av vad jag sagt/gjort om det ska kryddas lite extra. För om ni inte visste det redan så ljuger jag alltid om allt och alla. Ur min vidöppna mun kommer det bara skit, så det ska ni inte lyssna på. Och min familj är bara skit så dom ska ni inte gå i närheten av, ni kan få rabies eller bli dumma i huvudet, ni kanske t.o.m mister era vänner! Håll er till dom finare krestarna, där folk alltid talar sanning och absolut inte tycker illa om andra, och aldrig gör fel. Tack på förhand!

Hmm, vad har jag dolat med idag? Jag har faktiskt myst i bôtt innan jag drog till jobbet, uppe i god tid kan man ju säga. Hade klockan på nio för att jag skulle kunna dra mej ett tag om jag kände för det när dagsljuset letade sig genom gardinen.  Väl uppe tog jag en lååång dusch, men hoppade över frukosten. Satte mej i soffan och mös fram till klockan tre. Fin start på dagen.
Åkte till jobbet och vet ni, det satt en spindel bara några decimeter från mej. SPINDELFOBI. Kunde ju inte direkt börja skrika när jag satt där, så jag fick snällt tysta min vidöppna käft och sitta och vänta på att någon skulle ta bort den. För jag blev stel som en pinne och kunde itne röra mej en millimeter åt just det hållet som äcklet satt. Fick sitta stel och kallsvettig i ungefär en halvtimme innan jag fick hjälp att ta bort den. USCH!

Det va nog min dag det, i sin korthet iaf. Dags för sängen, har massor att stå i till morgonen.
God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback