Ingen rubrik!

Tisdagen lackar mot natt, snart är onsdagen här och helgen närmar sej. Lilllördag i morgon, det ni! Vad har jag gjort idag? Handlat, städat som jag skrev att jag skulle. Har även vart på kina och sällskapat med två damer, åt en banana splitt inte så himla gott, jag trodde det skulle smaka bättre.

Förresten, jag har haft en förjävlig natt i natt. En massa mardrömmar bara, jag va totalt stel av skräck när jag vaknade, brukar inte hända allt för ofta men ibland blir det en jackpot och drömmarna håller på att ta livet av mej. Jag skulle tro att detta beror på att jag hade så otroligt svårt att somna igår, tankarna va inte där dom brukar va innan läggdags om jag säger så.
Mina dagar kan variera på tusen olika sätt, jag blir aldrig förvånad längre. Ena stunden pigg och glad andra trött och uppgiven osv. Men det är inte konstigt att det blir så när man ständigt övervakas, dag som natt. Jag har förlorat friheten och känner mej som en fånge i min egen kropp, kan inte gå utanför dörren utan att va focuserad, jag måste ständigt tänka mej för. Det är inte rättvist, det ska inte behöva va så. Varför?
Inför varje ny dag som kommer, känns det som att sätta på sej en fångströja och leva efter den.
Jag kan inte ens skriva det jag tycker och tänker här!

God natt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback