God natt!

Jag måste erkänna en sak, en tung sten har lyft från mina axlar och jag kan hantera saken bättre än någonsin. Jag driter fullständigt i det.
Sitter och kollar på fråga Olle Dokumentären, och jag håller ärligt på att krypa under mattan. Jag skäms! Skulle ALDRIG kunna göra som dom gör, och sen låta folk kolla på det då, nej fy fan.

Satt och kollade igenom massa gamla dagböcker igår, ska faktiskt bränna upp dom om jag ska va ärlig. Men det är rätt intressant att läsa sånt som man skrivit för flera år sen, man kommer på saker som man förträngt eller helt enkelt inte kommit ihåg. Skratta rätt gott efter att jag läst ett papper som va skrivet av någon annan, så puckat allt kan bli egentligen. Hahah! Jag skulle gärna dela med mej av just den texten, men måste fråga personen i fråga först om det går bra. Kan ju kanske va lite skämmigt!
Nej nu börjar dokumentären igen, sen blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag, och får en underbar natt, för det kommer jag absolut att få..

Natti Natti / Elin


 If I could have one last time
To hold you
I would say the things
I never told you
Like the way your love
Keeps me alive
I'll never leave you again
Never Again
Yes, i'm in love ♥ 
And he's mine!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback