Brrrrr..

Tillbaka hemma i min iskalla lägenhet som i vanliga fall brukar va bedrövligt varm. Men som det ALLTID brukar va så finns ingen värme när kylan kommer smygandes. Varenda höst håller man på att frysa halv ihjäl innan värmen funkar. Idag har vi gått in i Oktober månad och jag har plockat fram vinterjackan, iskallt. Det är snart jul, bara 2 månader kvar ju. Jag hatar julen, jag hatar nyåret och jag hatar allt som har med julen att göra förresten. Jag skojar inte, tycker inte om den högtiden, kanske när man va liten och inte fatta ett jävla dugg.
Men med åren så har jag fått erfarenhet av vad den kan bjuda på så, nej jag gillar den inte.

Dagen idag har passerat fruktansvärt fort, har blivit lite gjort iaf. I morgon ska det donas med en hel del, har en massa saker jag måste komma ihåg att göra, men med mit minne så blir inte hälften gjord ens. Haha. Sunne i morgon kanske? Eller också inte, jag behöver en vit helg. Det funkar inte att festa varje helg man vänder på dygnet, men det är allt bra roligt också.
Nej dags att försöka ge fan i dator,tv och telefon, för jag MÅSTE sova mer än 3-4 timmar per natt, dag kanske jag ska säga. Det kommer förstöra mej om jag ska hålla på så här.

Men jag känner mej själv såpass bra att jag vet att jag inte kommer sova än på ett par timmar, men God natt iaf.


I wanna be everything except for your mistake




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback