31/10

Gud va dagen går segt, har vart vaken ett par timmar nu. Sovit underbart i natt, har bara vaknat två gånger. Jag har kommit på varför det är så svårt att kladda ner nåt här när man inte gjort det på ett tag. Man vet inte riktigt var man ska börja eller vad som är värt att skrivas. Egentligen är det väl inte ett tugg som är värt att skrivas här, men det är ändå ett bra sätt att få skriva av sej. Om man nu inte måste hålla sej inom fångsttröjans ramar!
Jág stör mej fortfarande på att jag inte kan säga vad jag vill. Att ständigt bevakas med hökögon.

Nej nu ska jag faktiskt gå och kika Ida i huvudet, har slängt i lite färg. Blev ju inte så jävla fint igår direkt, giraff stuk. Hörs sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback