Virrhönan Elin!

I morse vakna jag av en ganska argt vibrerande telefon, vilket tog ett tag innan jag uppfattade. Det va jobbet som ringt, jag försökte ringa upp med det funkade liksom inte. Konstigt när jag missat en siffra! Men som tur va ringde dom igen, och det blev ett snabbt uppvaknande vill ja lova, ingen liggaochdrasej morgon här inte.
Halvsprang ner, va där runt tjugo över tio, och lämade stället runt halv sex.
Precis när jag dragit ut första vagnen för plock ringer telefon igen, panik det skulle ju tapetseras på måndag och jag har inte hunnit att kolla tapeter ens. Så jag fick skynda in på torsbybostäder nu i kvällninngen och låna en bok med tapeter, tror ni jag hittar nåt? NEJ! Allt är så fult, usch lite mer fantasi kan dom väl ha. Nåt förslag kanske? det lutar lite åt brunt faktiskt, eller kanske grått,vitt & svart. Beslutsångest!
Annars har jag inte hunnit med så mycket, lagat lite mat och stoppat i mej ännu mer MAT, ska snart hoppa i plurret. Måste komma ihåg sjukhuset i morgon eftersom det inte blev nåt idag. Sen är allt fixat och helgen bjuder på en massa fest.

Hoppas ni haft en trevlig dag!




Favorit i repris, älskar helt klart denna låt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback