Veckoslutet...

Söndag, men det måste va den värsta söndan på länge. Febern har kikat tillbaka igen, kan även meddela att jag sovit lääänge och är fortfarande skit trött och hängig. Gårdagen sög svettig hängpung, bedrövligt dålig fest, dåligt med folk, det bästa va nog sängen när jag kom hem någon gång mellan två/tre. Började festandet hos I, där va det faktiskt roligast på hela kvällen, drog sen vidare in till byn med M,A och T. Dom gick in på taurus, jag försökte inte ens, så jag drog mej hem över en sväng för att ladda telefon. Där höll jag redan på att somna, dom ringde och vi drog vidare till idet. Då va klockan ett.
Inte nåt större drag där inte, köpte en cider och gick ut och köpte mat i princip. Sen åkte vi en snabbis till M, då höll jag på att somna igen så jag la ner hela skiten. Åkte hem och sov det bästa jag kunde ha gjort, vaknade idag runt halv ett, totalt stendö!
Sen har jag legat i soffan hela dagen, höll på att frysa ihjäl en sväng.

Där har ni min ruttna helg i skrift. Hoppar er helg vart bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback