Tänk fel om du vill, men tänk själv!

Go kväll! Har haft en helknasig dag idag också. Vaknade nästan när det va dags att lägga sej igen, nej det är väl att ta i kanske, men sent så in i helvete! Det måste va nåt som inte stämmer, jag kan verkligen sova hur länge som helst om inget väcker mej. Har betalt miljaders räkningar och käkat hembakad pizza, inte så dumt! Nu lite senare i kvällningen har jag vart på seans, väldigt intressant. Har aldrig vart på något sånt förut så det va en ny upplevelse. Tror ni på övernaturliga saker?
När jag äntligen va hemma igen runt halv tio slände jag upp lite juleljus. Visst det är inte förän till helgen det är advent, men jag är ju inte hemma så då är det lika bra att det kommer upp nu.
Gardiner i sovrummet ska upp nu i kväll, så jävla tråkigt att stryka bara. Nej dags att ta tag i det sista innan X kommer och myser.
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha iaf!


Jag drömmer om det än
det där som hände för så länge sen
minnesbilden är ren och och klar
den kommer nog alltid att finnas kvar
Men skulle den någon gång suddas ut
så är det ändå inte slut



Nåe, det var så lite så. Kul att du blev nöjd med texten i alla fall :) Jag letade efter din blogg som tusan innan, blev av med adressen. Kul att du skrev :) Förlåt för sent svar på kommentaren, men nu är jag tillbaka med bloggen igen efter min bloggpaus ♥

2009-11-25 // 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback