November lider mot sitt slut..

Myser i massor! Allt fixat och klart inför helgen, alla stakar och stjärnor är uppe + gardiner. Duktiga jag. I morgon ska jag snabbt svabba av golven och tvätta lite kläder. För den tunga dammtorkningen har jag redan gjort i omgångar eftersom det tapetserats och sen ett par dar senare har det borrats, ja ni förstår. Så allt damm har förhoppningsvis landat. Jävla betongcell man bor i egentligen.
Min dag idag har spenderats på jobbet, kröp som en buffel bland all tobak och innan jag visste vad fan allt hette och vart det skulle stå. Herre min skapare så krångligt det va, men jag lyckades t.o.m inom den tidsram jag hade för att få jobbet utfört på också. Inte lätt att kunna allt andra gången man utför något. Hade en lite rast och intog kassörske rollen. Trivs väldigt bra i flummet bland alla dess möjliga valörer av personligheter. Man lär sej en massa!

Nej dags att borra ner huvudet i sanden, har lite att stå i imorgon. Hoppas ni haft en bra dag.
God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback