Lycka kan inte mätas i status!

Började dagen med att tapetseraren klampade in runt sju i morse, jag va så trött att jag inte orka gå upp. Så mellan sju och tio låg jag halvsov när han spela skiten ur sin radio. Gick bort till syrran nästan direkt jag klev ur sängen, sedan bar det till sunne. Ante skulle till tandläkaren och vi ansåg att vi inte hade något bättre för oss så vi hängde på. Skjutsade honom kanske det heter. Gick runt och kollade i lite affärer, hittade en super fin ljuslykta. Men nu räcker det med sånt!
Tror vi drog hemöver runt tre, släppte av Ante på jobbet och drog bort till Ida. Käkade lite popcon och kolla på Ronja rövardotter, gammal klassiker!
Jag tröttnade rätt snart och fortsatte min färd mot Johanna, satt och prata lite goja och va allmänt slappa. Elin hämtade upp mej och sen va jag hemma i röran. Fick börja med att städa och det va sååå kul. Eller också inte! Men klart blev det och allt har snart kommit upp igen, tavlor, vitrinskåp och lite hyllor som ska upp i morgon, får ju inte väsnas hur länge som helst.
Käkat några äckliga makaroner, klibbat ketchup överallt, duschat, skrattat åt ett sjukt program och ska nu snart rulla ner ögonlocken för att hålla dom stängda resten av natten. Kan ju alltid hoppas iaf. Känner mej som en tant på 75år som har sömnproblem.
Där är min dag i sin korthet!



Hittade ingen bild på hur det såg ut innan, kommer vid ett senare
tillfälle! Nu är det iaf klart..



Låten är enbart till dej!



Godnatt!


se där ja det blev ju bra:)

2009-11-23 // 07:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback