Inre skönhet, något du saknar!

Dagen är trög, klockan tickar sakta och jag orkar inte ett dugg. Sitter hemma hos M & P, han skulle ha gjort ett EKG test + en del andra, men såklart har sjukhuset tabbat sej och inte berättat att det ska va på fastande mage. Så han ska iväg i morgon, kan ju alltid hoppas att det inte finns något fel.
Själv ska jag över till tråkiga norge i morgon, med och sällskapa kanske? Med min tur kommer det att bli snöstorm eller nåt som det blev sist jag va iväg, det är ju SÅ kul att köra bil då. Och inte att tala på hur förjävlig vägen är, SUCK!
Nej hemma gjorda köttbullar, och potatis ska framställas till middag, meeen som jag alltid säger, min mat är inte god så jag väntar på att M ska komma hem och börja med tillverkningen.
Och förresten så har jag ingen lust att stå i köket, har gjort det hela morgonen. Disken va MIN!




Ha en bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback