Hat- kalla det vad ni vill!


Ja det är just vad jag går runt och bär på, ett hat så stort att det skulle kunna kväva mej. Ilskan kokar upp under icke kontrollerade tillfällen ganska ofta. Eller ska man verkligen kalla det för hat? Det är ju att ta i, men den vassaste graden av avsky. Det går en fin smal linje mellan hat och kärlek. Ni kanske själva har upplevt de? Man kan älska någon så fruktansvärt mycket men på samma gång hata personen så mycke mer.
Hat,ilska,vrede kalla det va ni vill, men när man kommit till en punkt i sitt liv så orkar man inte bry sej längre. Det finns liksom inte ork, man behandlar saken som luft!

Min helg är över, fort passerade den också. Inte speciellt rolig, men ändå inte kass, så ni får tolka det som ni vill. Fest igår, tre öl och en cider så det va lugnt för min del. Tur va väl det för jag börjar bli sjuk igen, så jävla kul! Idag har jag gått i koma hela dagen, va till Ekshärad och käka tårta. Smaskens!
Sen har det inte blivit så mycket mer, plockat ur rummet som ska tapetseras och får nöja mej med att sitta på golvet och glo på tv. Obekvämt!
Nej dags för sängen, tidig morgon väntar!
Go natt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback