Gör aldrig,ingenting!

Snabbar mej att slänga in ett par rader i reklampausen. Den här dagen har vart som den vart, vaknade sent som fan, hade mer eller mindre panik bara för det. Så min dag har inte vart så lång, och jag hoppas innerligt att jag kan korta av den lite till med att somna i tid. Vad har jag gjort annars? Fixat och donat som vanligt, fick upp hyllorna och tavlorna idag, skrukit ännu lite mer gardiner, käkat mat men såklart blev det ingen träning. I morgon kanske.
Helgen planeras för fulla muggar, som det ser ut nu blir det stressigt. Men detta fixar vi, en fis i rymden är väl inget för oss. Fodralet ska få komma till användning. Nej skriver möjligen mer sen om jag har tid och lust, det börjar på tv:n igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback