Follow your dreams..

Go dag! Har fått en hel del uträttat redan och klockan är bara halv två. Inte så dåligt, var hos frissan klockan nio i morse, och jag hade ingen som helst lust att gå upp ur sängen ens.. Men upp kom ja.
Och vet ni? nej såklart inte, men syrran färga sej brun i håret, skit snyggt! Blev en helt ny människa till dom klarblå, jättelysande ögonen. Blev nästan avis. Jag ser iaf ut som vanligt, så jävla nära att den bruna färgen skulle få ta över mitt svall, men inte heller. Nästa gång kanske :)
Dagen ser annars ut att kunna gå ihop ganska bra, ingen stress precis. Ska försöka tvätta lite, resten är redan klart.

Uppdaterar i natt kanske, eller i morgon är det väl bättre jag säger. Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback