Ett skratt förlänger livet..

Ja är det inte så man säger. Jag lovade mej själv att inte lägga ut några kort från helgen, meen jag lägger ut ett iaf. Inte det vackraste precis, men jag sa ju att alla bilder va hemska.
Laddar för fullt med en massa halstabletter och vatten så det dämpar hostan inför i morgon. Febern kika ju tillbaka nu i kvällningen så, ja suck eller va säger man.

Nej det är faktiskt stor tid för mej att hoppa i säng, ska infinna mej hos frissan klockan nio i morgon. Känner redan hur trött jag kommer va när klockan ringer..








Som jag sa va inga bilder fina, men detta var nog det som va ett utav dom bättre.
Ser mest ut som att vi tänker våldgästa oss på varann, men detta bjuder vi på,
med GLÄDJE!

 

Här får ni några vackra toner också! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback