Du hänger i en lös tråd!

Sitter bänkad framför tv:n, idol ikväll. Vem tror ni vinner? Jag tror på Tove eller Erik. Nu skiter vi i detta.
Idag har jag fått mycket gjort, handlat en massa med pappa, diskuterat med torsby bostäder & jag får helt omtapetserat, jag tycker om! Har även besökt sjukhuset som sagt, men där fanns inte den jag skulle ha tag på så det sket sej idag med. Lite tröttsamt! Har även bakat kladdkaka nu i kvällskvisten, mums!
Hur ser helgen ut? Jag skulle ju ta det lugnt, men ÄNDRADE planer.

Har funderat ett tag på vilka det är som läser min blogg, jag ca 20-30 läsare, ni kan väl slänga in en kommentar kanske?

Ha en trevlig kväll!



» Emma

Jag läser =)

2009-11-15 // 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback