Det fungerar inte alltid som man vill.

Jag tänker inte säga att jag är ledsen för att jag inte uppdaterat,för då ljuger ja. Ibland brukar jag fundera på varför just JAG valde att skaffa en blogg. Den tar ju ända sån energi, man vet att den ligger där i bakhuvudet och vill bli påfylld med någon ny skit som ni läsare kan gotta er i. Men sen måste man också ta sej en funderare på hur privat man vill att bloggen ska va. Jag skriver ganska mycket som kommer direkt från hjärtat men väljer ändå att inte skriva om en hel massa saker. Varför jag väljer att hålla endel hemligt beror på att,för det första så vet jag inte vilka som läser bloggen, och sen vill jag bara slippa allt onödigt tjat som skulle kunna uppstå om jag skrev precis det jag tyckte och tänkte om saker och ting. För jag bär på saker som tynger mej otroligt mycket. Men skulle rätt person/personer få veta det skulle det gå som en löpeld och vändas mot mej, och man skulle bli hånad.
Men nu tänker ni säkert, så illa kan det väl inte va heller. Jo det är det, som jag skrivigt förut lever jag långt innan för de ramar jag satt upp, känner mej instäng nästan kvävd av alla dessa otroligt speciella individer runt om mej som älskar att det går dåligt för andra. Dom mår bra när en annan pinas, och helst av allt skulle vilja skita i allt, bara sticka här i från för att aldrig mer återvända. Men det är även mitt hem, jag bor här så jag har rätt att va vart jag vill och göra vad jag vill utan att behöva övervakas dygnet runt.
SKÄRPNING! Visa medkänsla och låt folk få må dåligt om dom känner för det, ist för att vända det mot dom!

Tack för mej, och hoppas ni får en trevlig kväll!


Man ska sköta sig själv och skita i andra ^^, men en del kan ju inte det :P

2009-11-22 // 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback