den ena halvan av själen.

Har precis landat i min soffa igen, och här kommer jag att bosätta mej i natt. Törs inte att ställa mej upp. Pappa skjutsade hem mej förut och jag höll på att svimma i bilen, förjävla äckligt om jag får säga mitt. Att man kan va så levande men ändå så frånvarande. Kunde inte ens fästa blicken vid vägen utan att en våg av illamående svallade över mej.
Kanske skulle försöka äta, sova och dricka lite mer regelbundet, och när jag säger dricka menar jag mindre sprit och mer vatten. Det vore nog bra för kroppen.
Eller vad är egentligen bra för den? En gåta som kommer att va olöst ett tag till antar jag. Iaf om man inte är fullt frisk och kan slänga i sej vad man vill.
Om jag summerar dagen på en skala från ett till tio så blir det en trea, usch och fy för dåliga dar.

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback