Den dagen du mister allt, är mitt hem ditt!

Det blir ett minimalt inlägg idag, som jag sa igår har jag åkte på flunsa och det gör SÅ jävla ont i ögonen att glo på skärmen. Eller rättare sagt allt ljus gör ont. Har feber och en ganska snorig näsa, men jag klarar mej med halstabletter och nässpray. Har vart på en visit till Karlstad, fråga mej inte hur jag orkar för det förstår jag inte själv. Sov så fort jag satte ner rumpan någonstans.
Blev en ny matta till sovrummet och ett par prydnadskuddar till soffan, och inte att glömma så blev det en ny klänning, Har fått dille på sånt.

Nej jag ska hoppa i badet och burra ner mej i soffan sen, kommer nog att sova inom den närmaste timmen.
God natt!



Han med stor H,
ligger mej varmt om hjärtat

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback