Allt är ett skämt till slut!

Tisdag idag, med tunga blyklumpar till ben och super trötta ögon kom jag till slut upp! Å gud vad jag hatar min ringsignal, nån jävla pekka som skriker åt mej varenda morgon att det är dags att gå upp. Att jag inte gjort över med telefon än.
Jag och Elin fixade till min slinga som ska sitta på balkongen under vintern, den funka vilket jag inte trodde att den skulle göra. Så nu är det klart så långt iaf. Sen blev det frukost bla.bla.bla ja sånt man brukar göra när man kommer upp. Klockan närmade sej två och då skulle jag faktiskt infinna mej på jobbet. Elin drog till Gräsmark och jag intog position kassörska.
Nu senare under kvällen har jag faktiskt vart så duktig att jag målat syrrans ramar, tog väl en si sådär 2 månader innan jag fick fingrarna ur och gjorde klart. Bara att ta tag i mina egna nu då. SUCK!

Inget vettigt att skriva idag heller, i morgon kanske eller nästa år, vem vet?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback