Virrigt!

Äntligen har jag kommit hem, eller jag har väl vart hemma 1 timme eller nåt. Har kört bil hela dagen idag känns de som. skjutsa Jonas till Granevik för att hämta bilen i förmiddas, sen åkte jag hem för att köra upp marcus bil till honom, efter det va det bara att slänga sig i nästa bil för att åka till Hagfors och att äta pizza. Åter igen in i bilen, köra till Hornnäs för att äta tårta, och sen vidare hem igen. 
Annars har det vart väligt lugnt idag, lite små ont i huvudet efter kalaset igår, som sög ganska kraftigt. Därför blir det nya tag i morgon, har ju ändå vilat en dag iaf.

Nej dags att sova, ska va chaufför till Likenäs i morgon...

God natt




Du får mig att känna det som jag en gång förlorat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback