Sol i massor!

Har äntligen lyckats få bort dom fastbrända solbrillorna runt ögonen :)

Va med Emma till Rännberg en sväng förut, hon städa det sista ur huset. Själv satt jag ute i solen och stekte lite, och plötsligt ser jag att det är nåt som fladdrar bredvid ögon. Jo visst, där sitter det en fet äcklig spindel. Tror jag ska ta tillbaka det där med att jag älskar sommaren. För till den hör ju alla äckliga småkryp och dom klarar jag mej helt klart utan!
Emma släppte av mej i Önneby, så just nu sitter jag och kollar på uggly betty. Tycker inte ens om det programmet. Så jag
 funderar på att äta lite, sen dra vidare inte till Torsby för att sen gå hem och städa lägenheten inför helgen.

Kommer en uppdat. senare i kväll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback