helgen är snart slut..

Lika sant som att det är skrivet. Den här helgen har vart riktigt rolig, va till kolsnäs igår och härja lite. Roligaste festen på länge. kom hem runt 4a i morse, och vakna inte förän halv 4a idag, med världens huvudvärk. Snurrade ganska bra också, kändes som att jag åkt båt i flera dagar.
Är  fortfarande lika trött, och mår illa som fan själv efter att jag åt mat. Men det är sånt man får räkna med när man festar så långt in på morgonen.

I morgon blir det slappt som bara den antar ja, hoppas att det blir fint väder så man kan ligga hemma hos mamma och steka lite, men det spöregnar säkert som vanligt.
Har förresten tapetserat om sovrummet, rött och svart blev de. Så nu ska resterande hyllor och skit upp..

Nej nu ska jag dra mej ut och lufta näsan lite, och se om jag piggnar till lite kanske...


/ Elin




Så börjar livet här till slut
Vi gråter det som var förut
Så somnar vi så tätt ihop
Att dagen vaknar allt för fort
För den himmel som jag nått och för allt det som jag nu förstått
Ska hjärtat slå ett slag för var förlorad dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback