Morgonpigg :)

Va uppe i ottan idag igen, besökte sjukhuset. Sprutor i 5 dar sen är det över..fint! ¨
Har hänt en del sen sist jag skrev tror ja. Men jag vet inte vart jag ska börja. Allt hemma är klart nu iaf, ska bara bäras ut ett par kartonger i förrådet. Sen ska ju luckorna i köket målas men det drar jag på ett tag till :)
Ska iväg till K-stad i morgon och fixa till hur den nya tatueringen ska se ut, lite krims krams som ska ordnas på den så den blir som jag vill...

Har faktiskt vart så ordentlig att jag lagat mej riktig mat idag, blev gratäng. I vanliga fall blir det bara makaroner eller nåt annat lätt lagat. hinner oftast inte med att laga nån mat, och sen är det ingen idé att ställa sig vid spisen när man kommer hem runt 9-10 på kvällen.
I kväll får det bli en riktig myskväll tror ja, ligga framför tv:n. Häder allt för sällan nu mer.
fick en förfrågan om jag ville börja spela fotboll igår,men jag vet inte ja. Har ingen kondis alls och hur ska man hinna sånt, förresten är jag bollrädd :) alla andra springer mot bollen och jag springer från den. Haha!

På tal om fotboll, gud va jag längtar till sommaren och framför allt solen. Vet inte riktigt om jag tycker om att bada, är totalt livrädd för fiskar och mörkt vatten.
Å småkryp ska vi inte ens prata om.. Pappa skulle ge mej ett par skruvar i måndas kom ja på. han höll bara upp handen utan att visa vad som fanns i den,  dum som jag är trodde såklart att det var en spindel. Börja skrika för full hals, kan inte förklara hur rädd jag blev. Men alla hemma fick sig ett gott skratt iaf.

Nej, ha en trevlig kväll, för det ska jag ha :)
Hej svejs / Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback