Kväller

Ja det börjar närma sig natt igen, tråkigt! Dundrande huvudvärk och skit trött efter gårdagen. Men det va faktiskt riktigt roligt. Va inte riktigt så mycket folk som man trodde att det skulle va, men men...
Jag vet inte vad det är med mig idag, har en sorts längtan efter nåt, men vad? Jag kan inte känna direkt vad det är jag skulle sakna heller. Men det kanske beror på att jag känner mej ganska ensam fast jag umgås med vänner dagligen, det är som om musten runnit ur mej. Känner mig nästan alltid trött och sliten, om inte annat rastlös. Är även inne i en dålig sömnperiod igen, drömmer så äckligt konstigt ibland att man kunde fundera på om man vore riktigt knäpp. Så tröttheten beror nog på den dåliga sömnen, kanske allt det andra också.


klockan är nu 23.00 och vi sitter och försöker kolla på tv. Men där finns det ju inget att se som vanligt. Har fortfarande ont i huvudet och panodil hjälper inte.
I morgon blir det en fulldag med en massa saker att ordna med, ska även ut och gå bort alla pizzor jag ätit den här veckan. Mitt nya liv ska få en bättre start än bakfylla :)

Go natt...


Ingen mening på det,
men mening på detta.
Varken ut eller in, bara veta.
Det säger mig inget, idag, imorgon,
i framtiden du säger mig inget.
Önskan av det annorlunda,
fortsätta jaga och försöka
trots mils avstånd att vinna.
Allt sjönk, är det bra idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback