Helg

Nu har den äntligen passerat. Trött och dålig efter gårdagens partaj, men roligt var de. Förfest hemma hos mej med alldeles för mycket citrion vodka. Bilder kommer.
Förövrigt händer det inte ett dugg mer idag, ska ligga i soffan resten av kvällen tror ja. 
Vakna skit sent idag, har ångest som fan när jag sover bort en hel dag, brukar i vanliga fall gå upp runt 8 för att få något gjort. Men jag får väl säga som Elin sa, det är söndag då får man sova lite längre. Men kanske inte ända till 4 på eftermiddagen. 
Har sökt en hel drös med jobb under veckan, hoppas det nappar på något. Orkar inte vänta på att dom ska höra av sej från norge, men jag drivdes väldigt bra där så det är lite synd. Är så jävla trött på att gå hemma och inte göra ett skit. Man känner sej ju helt värdelös när man inte får ett jobb, fattar inte varför det ska va så svårt. Men som sagt man ska väl ha kontakter för att få komma in någonstans och den turen har ju inte jag.

Men men..  Väntar fortfarande på min supébiljett, har inte en aning om när jag får den. Har en massa roliga fester på G under april. Skulle egentligen behöva skära ner lite på fester, man blir ju helt slut i flera dagar efter en fest.  Nej ska nog gå och äta något och se om man kanske blir lite bättre.

Ha en trevlig kväll / Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback