Grrrrrrrr!

Är så irriterad idag så fy fan. Säger bara stäng käften ditt kräk! Kolla i postlådan idag, aha brev från Torsby bostäder, klagomål, nej tack kilåsen va bättre! Där kunde man iaf ha fest utan en massa jävla klagomål!
Är så trött på Torsby just nu så usch, ska inte kunna sätta foten utanför dörren utan att man får höra en massa dynga.

Annars har det inte hänt mycket idag, vart hos mamma och pappa hela dagen. Sen rök alla i luven på varandra där så då stack jag, Ida och Lina där ifrån. Snurrade lite på torsby med Lina, handlade lite mat. Ida blev med mej hem,  va inne typ 2 sek sen drog vi ut och gick. Fick världens spyattacker när vi gick ner mot Torsby, kanske måste åka och kolla så det inte är gilbert (leversjukdom) skiten som blivit värre,jag vill ALDRIG mer bli så sjuk som jag va när jag insjuknade i dreten.
Tyvärr är det obotligt och jag måste leva med att jag kan bli äckligt sjuk när som helst!

I morgon finns jag nog på okänd ort för att rå om mej själv och magen. För det ser inte ut att ge med sig... nej ska hoppa i badet och sen dra till kojs.

God natt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback