panik

God morgon! Har sovit bedrövligt dåligt i natt. Vaknat ett antal gånger och haft lite halvpanik. Vet inte vad det blivit, eller jo kanske men det är ju inget som skulle påverka så mycket.
Faktiskt så är det ganska halv bra väder idag, ska iväg till mamma & pappa nu en sväng på förmiddagen, sen hem och göra mej lite halvt i ordning, åka till sunne och kolla på balen, sen hem igen och fixa resten och spela ölbrännboll hemma hos mammsen i kväll.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen för att hinna med allt.

Hoppar över bilutställningen i Granevik, känns inte som att det är så viktigt för min del. Har förresten vart väldigt dålig på att blogga under en längre tid, orsaken är den att allt som hänt/händer gör det till ett kaos i huvudet. Jag vet inte hur jag ska börja skriva, eller vad som ska skrivas och sen vill man ju inte direkt berätta allt och då finner jag inget sammanhang i det hela. Så med andra ord det är kaos i huvudet!

Fick mej en tankeställare igår, jag trodde jag kanske lärt mej lita lite mer på folk runt omkring mej, vilket jag har/haft stora problem med en längre tid. Men iaf, igår såg jag nåt som  jag egentligen inte bryr mej ett dugg om, det är bara så att allt det som har vart kom upp igen. Paniken till att inte kunna lita på folk kväver mej nästan, hur fan ska jag kunna komma någon in på livet när jag knappt orkar med  mej själv?
I vilket fall som helst blev allt plötsligt jätte jobbigt, och jag funderar på att lägga det på is ett tag, och börja om från runta ett igen som tusen gånger förut.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och åka till getberget och ladda betterierna för fest i kväll, men det känns inte bra för tillfället!


// Elin



Sagan utan lyckligt slut,
men kanske jag en gång hittar ut...
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback